Zoeken

donderdag 1 september 2011

Parijs orientatiekamp!

Ik ben vandaag om half 12 aangekomen in Parijs.
Gisteren hoorde ik tot mijn opluchting dat ik niet meer alleen reis maar samen met een nederlands meisje, Roos. Ze blijkt uit Zaandam te komen en we hebben het de hele reis heel gezellig. Ik kom er nauwelijks aan toe om alle lieve cadeautjes uit te pakken:
heel, heel, heel erg bedankt:
Dana, mijn god wat een brief. I love you so mutch!
Pappa, voor het geven van zijn zogenaamde 'literatuur', die zijn sjaal bleek te zijn die ik al maanden af en toe stiekem leen.
Lara, voor je AWESOME kussensloop (Roos: "Wat een goed idee!") en je geweldige armbandjes, maleisische (?) thee en tasje!
En natuurlijk Tessel, voor... naja dat weet je wel. Niet alleen voor je armbandje, maar voor gewoon.
Ik moest moest wel een traantje weg pinken hoor. Ik zal alle kaartjes goed bewaren.
Na al het afscheid kwam er gelukkig alleen nog maar leuks.
Toen we uit de Thalys kwamen (met veel geworstel met de tassen, gelach en gestaar van andere mensen) besloten we de mensen massa over het perron naar Gare du Nord te volgen. God god wat waren we allebei blij dat we niet alleen reisden.
Bijna bij het begin van het perron aangekomen zwaaide Jessica, YFU vrijwiller, naar ons. Ze had een groen YFU shirt aan, maar herkende ons eerder dan wij haar.
Een duitse jongen had twee uur met haar op ons gewacht, maar nu mocht hij eindelijk de taxi in naar het hotel (soort van) (gelukkig een taxi! niet die smalle metro...).
Hier aangekomen kregen we lunch met een tiental duitsers.
Nu moet ik gaan want er is een of ander programma!
Dus ik kan niks meer typen, tot over een paar dagen!!

XXX BO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten